Wat kost verhuizen?

Gaat u binnenkort verhuizen? Van harte gefeliciteerd! Wat een spannende, maar zeker ook leuke tijd. Bij een verhuizing komen een heleboel zaken kijken. Hoeveel kost verhuizen eigenlijk? Of u nou voor het eerst gaat verhuizen of al op zes verschillende plaatsen heeft gewoond, verhuizen is een hele onderneming. In dit artikel vertellen wij alles wat u moet weten over verhuizen. Van wat kost verhuizen tot aan het regelen van verzekeringen.

10 jaar ervaring in het vak

Geen zorgen bij een verhuizing

Snel en vakkundig resultaat

Verzekeringen

Bij het verhuizen is het raadzaam om een inboedel- en opstalverzekering af te sluiten. Zo is uw inboedel verzekerd tijdens het verhuizen. Denk daarnaast ook bijvoorbeeld aan een overlijdensrisico verzekering. Wellicht denkt u hier liever niet over na, maar een verhuizing naar een nieuw adres is een goede gelegenheid om uw verzekeringen op orde te krijgen. Zo kunt u zorgeloos genieten in uw nieuwe woning, wetende dat alles goed is geregeld.

Gratis en vrijblijvend verhuisadvies

Afsluiten nieuwe abonnementen

Als u gaat verhuizen is dat een perfecte gelegenheid om uw huidige abonnementen te herzien. Is uw internet- en televisieabonnement nog wel van toepassing op uw situatie? Of kunt u wellicht beter voor een ander pakket kiezen? U dient de oude abonnementen op te zeggen of over te zetten naar het nieuwe adres. Let er op dat er op uw nieuwe adres een aansluiting is voor de provider van het abonnement dat u kiest. Hiermee voorkomt u onnodige verhuis kosten

Verhuizing doorgeven

Het is belangrijk om uw verhuizing aan verschillende instanties en bedrijven door te geven. Denk bijvoorbeeld aan uw werkgever, gemeente, verzekeringsmaatschappij, bank, huisarts en tandarts. Als u een eigen onderneming hebt, dient u uw nieuwe adres door te geven aan de Kamer van Koophandel. Al deze instanties en bedrijven dienen op de hoogte te zijn van uw verhuizing. Het is van belang dat deze instanties weten wat uw nieuwe adres is, om u makkelijker te kunnen bereiken. Onze gediplomeerde verhuizers werken zo efficiënt dat ze uw inboedel binnen één dag kunnen verhuizen naar uw nieuwe woning. Op deze manier heeft u zo weinig mogelijk last van de verhuizing en houdt u meer tijd over voor andere belangrijke zaken rondom de verhuizing en voor leuke dingen!

Mocht u, om welke reden dan ook, niet rechtstreeks naar uw nieuwe woning kunnen verhuizen of mocht het verhuizen meer tijd in beslag nemen dan gepland, dan kunt u altijd nog gebruikmaken van onze self storage lockers. In deze lockers kunt u tijdelijk uw inboedel en andere spullen met een gerust hart opslaan. De lockers worden namelijk zeer goed beveiligd en zijn dag en nacht toegankelijk dankzij een persoonlijke toegangscode. Als u snel iets uit de locker nodig heeft, kunt u dus altijd bij ons terecht. Bent u benieuwd wat wij allemaal voor u kunnen doen? Neem dan gerust contact met ons op. We denken graag proactief met u mee over de verhuissituatie en geven u een vrijblijvend advies op maat.

Hoeveel kost verhuizen?

Het is algemeen bekend dat verhuizen kosten met zich meebrengt. Maar wat kost verhuizen nou eigenlijk? Dit hangt grotendeels af van de hoeveelheid spullen die verhuisd moeten. Daarnaast hangt wat het kost om te verhuizen ook af van de afstand tussen de oude en nieuwe woning. Hoe meer er verhuisd moet worden en hoe verder weg, hoe hoger de kosten voor het verhuizen zullen zijn.

Bedenk u goed welke eventuele hulpmiddelen u allemaal nodig heeft. Is het bijvoorbeeld handig om een opslagruimte te huren om uw spullen tijdelijk te stallen? Of gaat u op de zesde verdieping van een appartement wonen en heeft u wellicht een verhuislift nodig? Dit zijn allemaal zaken waar u vooraf rekening mee dient te houden. Zo verloopt de verhuizing een stuk soepeler. Deze hulpmiddelen hebben natuurlijk wel invloed op wat het kost om te verhuizen. Bedenk dus altijd goed welke hulpmiddel nodig zijn en dat verhuizen kosten met zich meebrengt. Gaat u tijdens de huidige energiecrisis verhuizen? Lees dan hier wat u allemaal moet regelen.

Verhuizen met Cargo Care

Cargo Care is al meer dan 10 jaar een betrouwbare partij voor het verhuizingen in Limburg. Onze professionele verhuizers zijn gediplomeerd en beschikken over voldoende ervaring. Hiermee hopen wij uw verhuisspecialist te mogen zijn voor verhuizingen in Maastricht, Beek, Sittard en omstreken. Ook voor de opslag van uw inboedel voor korte of langere periodes bent u aan het juiste adres. Onze opslag biedt dé oplossing om uw spullen tijdelijk of langdurig op te slaan. De lockers zijn in verschillende afmetingen beschikbaar, namelijk van 6m3 tot en met 60m3. Afhankelijk van uw wensen en behoeften kunt u een geschikte storage box kiezen. Ook waardevolle spullen kunt u zorgeloos achterlaten in onze secuur beveiligde opslagruimte. Uw storage box is te huren in flexibele termijnen.

Onze ervaren professionals helpen u niet alleen met het inpakken en vervoeren met uw inboedel, maar helpen ook graag met het efficiënt inrichten van uw storage box. Zo weet u zeker dat u niet te veel betaald. Bij Cargo Care zijn we pas tevreden als u dat ook bent, daarom denken onze ervaren specialisten graag met u mee. Met meer dan 10 jaar ervaring zijn wij dé verhuisspecialist in Limburg! U weet nu alles over verhuizen en dat verhuizen kosten met zich meebrengt. Voor tips over verhuizen kunt u onze andere blog lezen. Bent u van plan om te verhuizen binnen Limburg? Dan bent u bij erkend verhuizer Cargo Care aan het juiste adres. Onze ervaren verhuisadviseurs staan voor u klaar om u te voorzien van vrijblijvend advies. Wilt u graag een afspraak maken? U kunt van maandag t/m vrijdag bij onze klantenservice terecht. Wij helpen u graag!